Fastspeed

– Case: SoMe sponsor ad

Beskrivelse

“Frustreret? Få det ultimative internet, du fortjener”

Idéen er inspireret fra min ferie i Kreta, hvor internet forbindelse var dårlig på hotelværelset. Vi var lettere irriteret og frustreret over ikke at kunne streame vores film uden at stoppe undervejs. Kvaliteten på videoen var væsentlig reduceret og det resulterer i en pixeleret visning af filmen.

Ud fra idéen har jeg valgt følgende virkemidler til at fremhæve budskabet som understøtte Fastspeed USP:

  • Jeg har valgt at fotografere mig selv for at visualisere begrebet “frustration”. Pixeleringseffekten demonstrerer den dårlige billedkvalitet, der opstår ved lav internethastighed.
  • Jeg har konsekvent brugt Fastspeeds farver og skrifttyper i designet. Hensigten er at formidle budskabet om, at alle fortjener en forbedret internetforbindelse, og dette er noget, man naturligvis kan opnå hos Fastspeed til en konkurrencedygtig pris, hvilket er deres unik salgsproposition (USP).
  • Placeringen af Trustpilot-logoet og den høje vurdering har til formål at signalere troværdighed og tillid til Fastspeed som virksomhed. Disse Trustpilot-elementer er strategisk placeret lige før “Køb nu”-knappen for at opfordre folk til at foretage en handling (Call to Action).

Portfolio oversigt